22 Şubat 2011 Salı

Yıldız Tilbe

"Ahmet maranki cok ilginc seyler anlatiyor. Sanki sen konusuyormussun gibi. :-) fox tvde." diye gelen bir SMS ile kalkıp televizyon başına geçtim. Ahmet Maranki tamam da onun yanında kuş yuvasına benzetilmiş saçı olan adam var ya. Hah işte onun konuşmasına falan fena halde gıcığım. Yine de mesajı atana sevgimden oturdum izledim. Program bitince kanalları geziyordum. Davut Güloğlu ile şu Sarı Şekerin yaptığı programa denk geldim. Yıldız Tilbe şarkı söylüyordu.


Ne zaman Yıldız Tilbe'yi dinlesem eskilerden biri gelir aklıma. Işıl ışıl bir su damlasına benzetirdim onu. Hayatıma giren tek kumral kadındı. Neşeli, güler yüzlü, keyiflendiğinde kalkıp karşımda göbek atardı. Onun hakkında anlatılacak çok şey olduğunu görüyorum. Hatıralarım akın akın açığa çıktılar. Ama onu sadece özetlemek geliyor içimden. Kadınlara saygı duymama sebep olan kişidir. Umarım mutludur ve aradığı erkeği bulmuştur.

Hiç yorum yok: