25 Şubat 2011 Cuma

Egzersiz

Dün hatun aradı beni. Spora gidiyor bu aralar. Haftada üç gün spor, üç gün de pilates yapıyor. Sporla arası oldukça iyi. Zaten güçlü, sağlıklı bir kadın. Amacı çok uzun yıllar fit kalayım, kalbim güçlü olsun, vücudum bozulmasın gibi hem sağlık hem estetik kaygılar. Omuz bölgesinde bir değişme olmadığını haber verdi dün. Göbek diye bişi hiç kalmamış (minicik ayva göbeği vardı), 1,4 kg kilo almış ve kalçalardan 1 santim de genişlemiş. Nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum, elma şekeri bulmuş çocuklar gibi sevindim. Yarabbim çok seviyorum büyük kalçaları. :)))


Hah ne diyordum? Tamam. Sporla arası iyi. Pilates için de saydırıp döktürdü bi dünya. O Ebru Şallı'ya neler neler söyledi. Hareketleri yapmak çok zor, hareketleri yaparken nefes almak bile epey beceri istiyor. Ebru Şallı ise hem yapıyor hem "nefess alll, nefess veeeaarr!" diyor bi de car car konuşuyor, saygı duydum kadına valla diye özetledi durumu.


Pilates şöyle faydalı, böyle iyi demiim ben. Bütün kadınlar yapmalı pilates. Çok güçlü bir vücuda sahip oldukları gibi, esnek ve estetik bir vücuda da sahip oluyorlar. Kadınlıklarını bozacak kaslanmaya da sebep olmadığı için güzel bence.


Böyle sağlıklı, güçlü bir kadın sayesinde benim de evde egzersizler yaptığım doğrudur. Nefesim yarı yolda tıkanmamalı hiç bir koşulda. 


Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

2 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

:)))
güldürdünüz benii...
yazılarınıda çok hoş bir albeni war...
bayıldım...
izliyorum hemen sizi...
bende sizi beklerim sayfama...
gönül dolusu sevgiler...

Bilge dedi ki...

Gülmek güzeldir... :D

Baktım bloğuna ve eyvah eyvah yemek bloğu dedim... :))

Yağlar, etler ve üç beyaz üzerine de yazılarım var ilgini çekebilir...

Hoşgeldin bu arada...