20 Ekim 2015 Salı

Merhaba...

Anadolu'da eskiden daha iyi hasat alabilmek için tarlaları bir yıl eker bir yıl boş bırakırlarmış. Malum buna da nadas derlermiş. Günümüz dünyasında aslî anlamının bir değeri kalmadı nadas kelimesinin, artık FENNÎ gübre diye bişi var. Nadas'ı, zihnimizi veya bedenimizi dinlendirmek anlamında kullanır olduk...

Sözün özü epeydir nadastaydım. :)) Faydası oldu mu? Bilemiyorum. Gürüceez... :))

Zihinsel olarak; kapalı bir odada, tek bir insan nefesinin bile olmadığı bir odadaki masanın üstünde duran bir kabın içindeki su gibi dingin geçen bir dönem geçirdim. İyice dinlendim. O arada epey sohbet ettim, sohbet dinledim...

Eğer size hayat koçluğu yapmanız için para ödemiyorlarsa, insanlara tavsiyelerde bulunmak son derece itici imiş bunu fark ettim. Bu giriş yazısından sonra bir daha yazar mıyım bilemiyorum ama, yazarsam da; tavsiye, öneri, akıl vermek temalı şeyler olmayacağını düşünüyorum.

Aklımda beliren yazılar oluyor. Bunları aktarırım belki. Blog modası da hazır geçmişken, kimsecikler de blog okumazken bir nevî günlük gibi olur herhalde burası. :)))

Tekrar Merhaba!

1 yorum:

Hayat_Erkeği dedi ki...

yazı yaz. yazdığında haber et. çok sevinicem :)